flummigare,

efter skolan åkte jag och wilma till maxi, och åt tårta, men vägen ner blev ju lite flummig...
sen så skulle jag hämta min hund, och vi hammnade i den leskiga hissen igen.
de började typ me att vi åkte hissen en gång och då skulle vi åka till våning två och precis när vi skulle kliva ut äre nån som trycker på den översta våningen så vi far upp men det var ingen där uppe som tryckte på knappen så jag kutar ner och wilma tog hissen för hon trodde de skulle gå fortare och när hon åker hissen hör hon typ att de är nån där uppe som trycker på knappen helatiden typ, och så springer hon ut ur hissen och när hissdörren stängdes så far den upp igen, men ingen åkte ner i den, och hissen brukar alltid stanna där man hoppar av.
men jaja, haha långt inlägg, men nu tar de slut (:

inte riktigt den hissen men jaja.
/ mathilda (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0