trött

tja, idag på idrotten hade vi orgentering, gick vell hyfsat bra, förutom att jag och wilma kom bort litegrann, hahah.
aja, men efter skolan så åkte jag och wilma ner på stan, de spöregnade så de var inte så kul väder kan man säga.
men vi gick på donken, sen så gick vi till elgiganten enligt mej, haha jag trodde de var elgiganden men de var tydligen expert ;p och vi kollade om dom hade ipads där, men det hade dom tydligen inte...
jag är så sjukt sugen på att köpa en ipad2!!! 
dom är ju så grymt coola!!!
aa men efter de gick vi till julia och var där en stund, sen gick wilma hem och då gick jag och åt hos mormor, sen gick jag tebax till julia och jag kom typ hem nyss, haha jag började gå från julia på robinson pausen, och jag kom hem precis när de började (:
nu sitter jag och kollar på ipads! (: rip steve jobs... :'''( 
åh i morgon har vi orgenteringsdag typ, jag ska orgentera med wilma om inte hon blir sjuk :/
nu är jag trött, blir nog en tidig kväll,

/ mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0