svullkalas

blev frisk tills imorse och det är jag fortfarande (så vitt jag vet)
måns fyllde år idag så jag har ätit massormassormassor utav mängder tårta!
hade ju orientering idag ju! orienterade med mathilda! vi fick 21 minus 3 poäng. :p
efter orienteringen följde jag och emilia med viktor och adam hem till viktor.
emilia var ju så duktig och råkade trilla ner i viktors pool...
smartemilia trodde att poolskyddet var golv så hon bara klev i... 
skrattade ju bara liteHAHAHA...

måns övergoda tårta!

har planerat att mula i mig dessa ikv!:)
/wilma

Kommentarer
Postat av: johanna körner

wilma vill inte du vara med mig nu!!!

2011-10-08 @ 11:38:26
URL: http://granges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0