kullivebba

♥♥♥♥♥♥♥♥i brist på liv,
jag har lärt mig: att kaffe är underbart gott oh lakrits smakaräckel
jag trodde aldrig att: man kunde vara såhär lycklig.
jag lyssnar just nu på: fade in to darkness-avicii
jag pratar: väldigtväldigt mycke, alldeles för mycket egentligen
jag tycker om: kakor, väldigt mycket..
jag avskyr när folk: ljuger
min bästa vän är: louisesööderandersson. osså adamsundström såklart (;
min första bästavän heter: johanna
kärleken kan: göra en lycklig, men samtidigt förstöra ens liv.
bästa tiden i mitt liv var: tiden jag inte kommer ihåg..
jag har misst: mina gamla vänner..
om jag fick en sak i hela världen: så skulle jag välja kakor, och lycka.
jag är: kär.
när jag borstar tänderna: står jag aldre still
när jag lagar mat: så misslyckas jag aldrig (; om de inte gäller pannkakor..
jag tänder på:killparfym som luktar gott. haha
det sexigaste yrket är: - 
det är charmigt när: -
jag är rädd för: mörker...
den värsta känslan är: övergiven.
den bästa känslan är: att vara kär
jag är bäst på: att äta glass
jag är sämst på: att gö rätt
om jag var ett djur skulle jag vara: A MONKEY.
jag kommer alltid att vara: mig själv
det finaste som finns är: kärlek
i sommar: vill jag vara med louise.
sist jag grät var: haha idag av skratt. :'')
jag kan: smsa
jag kan inte: dansa
när jag vill tänka går jag: inteutan jag lyssnar på musik.
när jag bakar så bakar jag: kladdkaka, sockerkaka eller chokladbollar
min mobiltelefon är: ful
när jag vaknar på morgonen: ligger ja kvar däri en kvart
innan jag går och lägger mej: kollar ja på film
just nu tänker jag på: fredag nästa vecka
bebisar är: söta, iaf dom som inte har hår och har knallblåögon..
idag har jag: ätitgodis. ajabaja ebba
ikväll ska jag: städa
imorgon kommer jag: försöka få tag på emma oh se om hon vill ha tbx sina vantar
jag vill verkligen: bli lycklig resten av livet

någon som:
du litar på: louise
du har blivit besviken på: många
du tycker är snygg: wilma ;)
du är kär i: robiin.
du älskar: lia
du ser upp till: mamma .
du tycker är jobbig: -
du tycker är omtänksam: mammasbögkompis :)
du saknar: louise
du saknar att umgås med: elin
du aldrig skulle kunna leva utan:louise
har uppfostrat dig: tv:en oh adam ew.
alltid gör dig glad: sophia
du inte har kännt länge men betyder: fiiiiiia 
som har härligt skratt: emmelie
du har känns längst: adam ew.
är duktig i någon sport: kalleponken
du alltid har roligt med: adam s.
du har många fina minnen med: louise
är lyckan i ditt liv:louise återigen..
är din bästa killkompis: miihih adam s.
du litar på mest utav dina killkompisar: felix, eller kompis o kompis men han e killen ja litar på mest

ditt eller datt..
kärlek eller vänskap: vänskap
cider eller öl: cider
sommar eller vinter: sommar
choklad eller surt: surt
frysa ihjäl eller brinna upp: dö i sömnen
fest eller myskväll: båda ;)
tv eller data: data.
mat eller godis: godis
alkohol eller läsk: ALLA VET VÄL VAD JA KOMMER SVARA?!.
bildagboken eller lunarstorm? fb ♥♥♥♥♥♥
sova med lampa tänd eller släckt: släckt 
skola eller lov: lov. 
pratglad eller tyst: ALLA VET ATT DE ÄR PRATA DAAH!
ahha puuss/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0