frisk,

gick på skolan idag, har blivit lite friskare, men jag kunde inte va med på idrotten, så jag fick gå hela vägen till gb och tebax, och jag gjorde de, ajaj efter skolan så följde jag med julia hem, och så satt vi och kollade när viktor spelade cod, hahah de var grymt kul han satt och pratade med nån från usa, viktors engelska var ju sisådär, lite svenska ord lite här och där, i morgon har vi sovmorgon sen slutar vi 2, efter de så ska jag göra halva engelska provet för jag var ju sjuk när dom andra gjorde de, de skulle tydligen ta 2 timmar, men aah efter de ska jag på dans, ska bli sjukt kul eftersom jag missade i tisdags! :') nu kollar jag på greys anatomy, de har blitt nått skummt, de går inte att lägga in bilder... :( / mathilda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0