vatten

är fortfarande hemma hos johanna. mamma är i åre det är därför jag sovit borta.
johanna är ute och rider med sin häst så jag har passat på att duscha nu när hon varit borta.
idag så har vi bara varit hemma och tagit det lugnt! fotade lite vatten, haha. lyckades förstöra ett glas fyllt med vatten och fick det dessutom med på bild...

föremålet som ligger i botten på glaset är det som krossade hela glaset...
vattnet som sprutar ut i sidorna sprutar ut just där glaset spruckit.
haha intresant... ni får mer bilder någon annan gång..
/wilma

Kommentarer
Postat av: Fokus

Hehe, Håller med dej (er) om lilla Fokis oskyldighet. NÄR ska hon erkänna att hon tjänade pengar på sin blogg och inte tota ihop nåt overkligt att hon hade sparat veckopengen till att köpa sitt företag för?

Själv har jag varit "portad" på hennes kommentarer sedan år sen, bara för att jag undrade bl a varför hon hade solbrillor på sig när hon väntade i Boden på tåget i becksvart mörker...

2011-11-05 @ 12:01:00
URL: http://fokus.superblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0