nyheter

myst ner mig i soffan! sitter och läser LT och har det gott! tittar på sanning eller konsekvens.enda gången jag hittat något intressant på nyheterna här i östersund! haha. jag vet att jag är patetisk... :( Stora delar av busskuren förstördes när bilen rammade ner från trappan till Busstorget.

Stora delar av busskuren förstördes när bilen rammade ner från trappan till Busstorget.

Foto:
Robert Henrksson

Körde nerför trappan på Busstorget

ÖSTERSUND

Polis larmades till Busstorget på onsdagskvällen. 
En personbil hade kört nerför trappan till torget och kraschat in i en busskur.

Relaterat

Artikelbilder

En personbil körde nerför trappan på Busstorget och in i en busskur på onsdagskvällen. Ingen person kom till skada.

En personbil körde nerför trappan på Busstorget och in i en busskur på onsdagskvällen. Ingen person kom till skada.Foto: Robert Henrksson

Olyckan skedde inför ögonen på flera personer strax efter 19.00.

Polis larmades till platsen. Busskuren alldeles nedanför busstorget var sönderkörd, sedan en bil åkt ner för trappan och in i busskuren.

Ingen person kom till skada. Det är oklart hur många personer som befann sig i bilen.

 



"Jag har aldrig sett något sådant här förut. Den har ju till och med en liten napp i munnen, en rotgrej som sticker ut", säger Ulrika Eriksson som hittade Storsjöodjuret Birger i en potatispåse.

"Jag har aldrig sett något sådant här förut. Den har ju till och med en liten napp i munnen, en rotgrej som sticker ut", säger Ulrika Eriksson som hittade Storsjöodjuret Birger i en potatispåse.

Foto:
Ulrika Eriksson

Hittade ett odjur i potatispåsen

ÖSTERSUND

Ulrika Eriksson kunde knappt tro att det var sant när hon drog upp Storsjöodjuret Birger ur potatispåsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0