träänat

kom hem från träningen för ett tag sen :)
precis när jag kom hem proppade jag i mej en massa mat o jordgubbar :) nu är jag fööör mätt :(
vår tränare tvingade på oss att göra dendär styrkan varenda dag :(
dehär kommer bli världens jobbigaste sommar :o
nästa vecka ska jag på något träningsläger i leksand :) tror inte att de är någon tävling men är inte helt säker :)
leksands tränare är sååååhäääääär jobbiga :) så de är inte helt säkert att jag överlever veckan :)
sen är de ju tyvärr så att jag inte kommer kunna blogga när jag är där :( kaanske om ni har riktigt tur :) men antagligen så inte :)
ni får leva med dom här bilderna ett tag :) antingen dom eller ingen bild alls
/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0