igårnatt

jag drömde att vi skulle åka utomlands :) (kanske turkiet)
också åkte vi på ngt konstigt sätt i ngn slags bil till typ flygplatsen :)
innan vi hoppade på så såg jag kissie :O hon skulle åka samma bil o flyg som oss
jag sa ngt till henne men kom inte ihåg vad :P något om vart hon skulle iaf
jag försökte ta kort på henne men hon var inte ett dugg lik sej själv...
sen så kom paow hhon å då blandade jag ihop dom :)
mamma hade tydligen beställt några konstiga biljetter för att hon ville höra deras dialekt...
jag drömde att vi skulle åka utomlands :) (kanske turkiet)
också åkte vi på ngt konstigt sätt i ngn slags bil till typ flygplatsen :)
innan vi hoppade på så såg jag kissie :o hon skulle åka samma bil o flyg som oss
jag sa ngt till henne men kom inte ihåg vad :) något om vart hon skulle iaf
jag försökte ta kort på henne men hon var inte ett dugg lik sej själv...
sen så kom paow å då blandade jag ihop hon o kissie :)
mamma hade tydligen beställt några konstiga biljetter för att hon ville höra deras dialekt...
´
har dom ens någon dialekt? :) jag kommer sällan ihåg vad jag drömmer :( men när jag väl gör de så brukar jag drömma något riktigt konstigt :) eller jag känner inte ens att jag har drömt :) men man drömmer väl varje natt lr? :)
haha fin bild från ikea :) försöker rynka pannan ;d
/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0