HEMLJUVAHEM .

nu har jag kommit hem från stockholm o har internet igen. :D
jag skrev lite dagbok medans jag var i stockholm så att ni skulle få veta vad jag gjorde. ;d

01/07/2011

Åkt tåg hela dagen. Såg början av monsters inc. :)

02/07/2011

Med kusinerna hela dagen. 
Vi åt pannkastårta till fika o hamburgare till middag. Har nog inga bilder från dagen tyvärr.

På kvällen tittade vi på Midsommar med Göran, Disturbia, slutet av monsters Inc och halva det regnar köttbullar.:)

 

03/07/2011

Idag har vi varit på tekniska museumet i Stockholm. Vi ville egentligen på Naturhistoriska o se någon slags 3Dfilm,  
men Naturhistoriska var stängt på måndagar så då hade vi tänkt o gå på transformers 3 3D ist. Men sen så kom kusinerna förbi Så då följde vi med dom på tekniska museumet o tittade på 4D film o lite annat. 4D filmen var en faktafilm om vulkaner. ;d typ precis som en av filmerna vi såg på so;n eller om de va no?=astråååkig :)

 

03/07/2011 senare på kvällen

Till middag blev det calzone på pronto. När jag kom hem till lägenheten så sov jag i någon timme. Nu ska vi se på slutet av det regnar köttbullar.

 

04/07/2011

Idag var vi på gröna Lund. 
Vi åkte en massor utav karuseller hela dagen. 
Till lunch åt vi hamburgare, Till efterrätt blev det ben& jerrys, till middag french hot dog och till kvällsfika en till french hot dog. 
Dom hade en ny  bergochdalbana som hette twister men den var inte så jättekul. 
Dom roligaste var nog insane, pop-express och extreme. 
Egentligen så skulle vi ha varit på skansen på allsången också, men det hann vi inte eftersom vi var på gröna lund från 13.00-22.50. :)

 

05/07/2011

Nu har vi åkt båt 3h för att komma till en skärgårdsö. Här är det skittråkigt och jag vill hem. Det är bara skog överallt. Vi skulle bo på ett vandrarhem men dethär är bara en stuga. Vi åkte förbi flera fina skärgårdsöar men sen så kom vår... 
(var lite småsur när jag skrev texten) ;)

 

05/07/2011 senare på kvällen

Vi åt middag på någon restaurang nere vid vattnet. Till efterrätt fick det bli en glass. 
Vi köpte också en kortlek så vi skulle kunna spela lite kort. Sen så bestämde vi oss för att flytta till ett hotell. Hotellet var superfint jämfört med vandrarhemmet iaf. Vandrarhemmet var asfult och asäckligt. Nu har vi iaf varit nere vid sjön och badat och nu ska jag nog ta en varmdusch.

 

06/07/2011

Idag har vi solat o badat (väldigt lite sol o väldigt mycke bad). Vi åt hotellfrukost o checkade ut vid 11. Sen så har vi mest bara badat. :)

 

06/07/2011 senare på kvällen

Vi tog båten hem till lägenheten på kvällen.åt gjorde vi på Max. Jag har en tjuga som jag måste köpa någonting för. :)

 

07/07/2011

Wilma har shoppat. :o <---- ebbas face 
Jag köpte lite tantkläder. 
Vi tog en glass på ben&jerryys och åt middag på en pizzaresturang. Jag åt världens största kebabpizza. 
Jag tror jag var på NK samtidigt som kissie. :o <---- wilmas face

 

HÄR HAR NI NÅGRA BIILDER :)

från tekniska :)

utanför grönalund:)

från Grinda.

klicka på bilderna så blir dom förmodligen större :o

eftersom det var jag som tog bilderna så har jag inte en enda bild på mig.

/wilma

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0