från oss alla till er alla!

tänkte bara skriva ett inlägg och säga GOD JUL! men nu var jag ju lite sen med det..
har firat hemma hos mamma den här julen med kusiner, morfar och mammas syskon!
har varit en superkul jul som alltid! bara jag som som älskar julen?!
fick pengar, choklad, mackjärn och lite smått o gott.. :)
dagen efter gick jag på elgiganten och köpte en systemkamera en väska och ett stativ! :D
snubben som jobbade där var supersnäll och gav mig 322kr rabatt+ att det var mellandagsrea på 300! fick allt för 7800kr!
imorgon åker jag till åre och firar nyår där! inte för att jag är så supersugen på det men...
/wilma

Kommentarer
Postat av: Rebecca Rehn

Fin bild!

2011-12-28 @ 12:41:50
URL: http://rebeccaarehn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0