allergisk...

i helgen har jag varit i stugun, kom hem på söndag, och där hade jag ätit toffifee, och i de är det ju en hasselnöt, så smart som jag är så åt jag några stycken, och sen när jag kom hem så märkte jag att jag hade fullt med röda prickar och att jag var helt rödflammig i hela ansiktet... och sen idag så åt jag lite pistagenötter, ehm fick ju ännumer utslag i hela ansiktet då, och det gör jätteont. jag tror eller jag är väldigt säker på att jag är allergisk mot nötter. 
aja igårkväll bakade jag och mamma rocky roads, men nu antar jag att jag inte kan äta dom eftersom det är nötter i. 
idag har jag och matilda badat jacossi, och jag snöbadade lite också, märkte att snön var väldigt kall.





/ mathilda (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0