kusiner o trasig mobil

igår innan träningen så la jag i min mobil i en påse tillsammans med min vattenflaska... inte smart!
mobilen slutade fungera o jag hade förberett ett deppinlägg.
skulle till forsaån imorse o lyckades nästan få den o börja fungera, nästan.
fungerar bra förutom att den har slutat brrrra eller hur man nu säger, darra?
också fungerar inte hemknappen...
varje gång jag egentligen måste trycka på hemknappen så måste jag stänga av o sätta på mobilen igen.
men nu ska jag sluta deppa!
jag har varit med kusinerna hela dagen i forsaååååån.
vi badade, fikade och gjorde typ ingenting.
efteråt åkte vi hem till oss åt mat o jordgubbar och hoppade airtrack.
nui har jag inge mer o säga.:)
/wilamamama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0