hon är flickan med rosiga kinder

vaknade för typ en timme sen, kanske en och en halv tillochmed
åkte in till stan för att vi ska ha ngt surströmmingskalas här,
så nu sitter ja här helt ensam, och ska kolla på pll
snart kommer de väl massa folk, medans alla andra sitter och trycker i sig jävligt äcklig fisk
får jag pizza :)
snart kommer väl mamma så åker vi på maxi och handlar till ikväll!
de känns verkligen inte bra att skolan börjar snart..
en bild på mig och min otroligt söta vän julia!/ebba

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! :) sugen på lite nya läsare såhär till skolstarten? Anmäl då din fina blogg till min DagensBlogg där vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) drar en vinnare IKVÄLL klockan 23.59 :) kramis



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har.html#comment

2011-08-20 @ 16:11:17
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0