baförjasaknarsommmaren

sommaren 2011
Har du druckit tills du spytt? nästan x)
Sårat någon? har jag nog..
Förlorat en vän? jag tror inte det
Träffat nya människor? yees.
Kysst en främling? ja
Tagit droger? ne ;)
Haft en sommarflört? nej
Gråtit? ja.
Skrattat tills du kissat på dig? faktiskt inte!
Tältat? jag vet inte..
Varit vaken en hel natt? aah
Solat? ja
Haft ett förhållande? ja :)
Badat? aaharu!
Gjort dig riktigt illa? njaa
Gjort några nya percingar/ tatueringar? nepp
Läst en bok? nej ;o
Skickat fel sms med flit? vet inte
Suttit vid datan en hel natt? yessir!
Näckat? nä
Solat naken? nej
Fått utegångsförbud? nej så duktig flicka jag är
Sagt “jag älskar dig” och menat det? ja
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? nej
Varit i slagsmål? nädå
Pussat någon utav samma kön? jatyp
Sjungit högt på ett berg? berg,BEGR?! jag bor inte på ett berg, så nej
Kysst någon i regnet? aa :)
Kysst någon i skogen ? ja
Kysst någon du inte borde? jag vet inte
Tappat rösten? aaaaa
varit på festival? ja
Gått upp i vikt? ehm
Gått ner i vikt? typ
Brännt dig? nedå
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? min yranbandsbränna..
Varit utomlands? n'
Gjort ett bra köp? ALLA KÖP PÅ DONKEN. ÄR BRA KÖP, så ja
Tagit upp kontakten med en gammal vän? nja
haft skadeglädje? sjklart
Sovit under bar himmel? nej
Vad kommer du sakna mest? allt.
Har du svart ärligt på alla frågor? ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0